zondag 2 juni 2013

Create 'n date



Een week geleden lag er een uitnodiging op de mat voor een Create 'n Date, een gezellige ochtend met bloggers en volgers. Erbij een zelf-knutsel-pakketje allerlei voor het maken van een naam label.
Het betrof hier een samenkomst van crafty people dus de lat lag hoog!



stukje kant, steekje borduur, illustratie uit de uitnodiging en een lekker kleurtje garen.... zo vond ik m wel lekker geworden
Door papier naaien met de naaimachine geeft zo'n lekker geluid...
initiatiefneemster en onganisatoren


zo'n schortje wil ik ook nog haken!





Zo leuk, een van de bloggers bleek een oud studie-genoot van mij te zijn. Dus naast lekker haken met 40 gelijkgestemden, hebben we ook nog herinneringen opgehaald. 


En een oude vertrouwde: een variant op de Lucy-bag


Samen haken op een zonnig terras in Amsterdam, heerlijke taart en uitgebreide  lunch (terwijl ik dit typ schuift de bovenstaande foto stiekem naar het midden waar ik m helemaal niet wil).  Ik laat t maar even zo, wil m vooral niet van streek maken, straks is tie zo maar weer verdwenen.

Maaike, Claire, Saskia en Annemarie bedankt voor jullie leuke initiatief!


Oh, dit bloggen voelt als de eerste paar autorijlessen: je zit wel achter het stuur maar de auto rijdt met jou ipv andersom.

8 opmerkingen:

  1. Wat was het LEUK!!Heb echt genoten van alle mensen,haaksels,kleurtjes.. en vooral het heerlijke(eten) sfeertje!
    XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt vanzelf handiger in het bloggen! En Blogspot werkt soms ook niet erg mee, dan gebeuren er dingen op je blog waar je zelf niets aan kunt doen :-(
    Ik zie nu pas goed jouw "broche", heel mooi gemaakt, met leuke details!
    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik kom maar niet op jouw blog....?

      Verwijderen
    2. Dat is raar......
      Dit is de link: www.villakakelbontbykaatje.blogspot.nl
      Ik heb het ff getest, maar bij werkt de link.

      Verwijderen
  3. Hoi Bregje, ik heb je gevonden hoor!! En ben je nieuwe volger!! Super gezellige foto's heb je gemaakt en het bloggen gaat je al goed af hoor!!! Tot een volgende keer! X Claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Claire! O jee, word een beetje zenuwachtig van al die ervaren bloggers als volgers...haha!

      Verwijderen
  4. Ben benieuwd hoe je schortje wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een geweldige date, kort om de hele tijd van alles en iedereen genoten!

    BeantwoordenVerwijderen